czwartek, 3 lutego 2011

No to tego...

Sądzę, że należy się wszystkim naszym Przyjaciołom i Klientom, szczególnie tym, którzy w ostatnich dniach odbili się od drzwi nie zastając nas na miejscu, garść wyjaśnień.
Po pierwsze bardzo Wam wszystkim dziękujemy za życzliwość i wsparcie przy realizacji przez nas pomysłu pt: "cafe beztroska".
Dla mnie to było najwspanialsze pół roku mojego zawodowego życia:) Pięknie było tworzyć tę małą kawiarenkę kulturalną.
Po drugie aby nikt nie musiał się niczego domyślać to informujemy, że kawiarnia w najbliższych dwóch miesiącach zostanie zamknięta. Obecnie w związku z trwającymi warsztatami decoupage (wciąż można się dołączyć do grupy) kawiarnia czynna jest we środy od 16:00 do 20:00  oraz w niedzielę od 13:00 do 20:00. W pozostałe dni lokal jest zamknięty.

No i napisałam to. W sumie nie chciałam, żeby brzmiało to dość ponuro i żałośnie dlatego miałam ochotę powstrzymać się od łzawych pożegnań i rozstań:) No i bałam się, że jak to napiszę to już będzie "pozamiatane", bez odwrotu, szlus...Gdzieś na początku pisałam, że taka kawiarnia to było moje marzenie od wielu lat. I spełniło  się:))
Jak to mówią moi znajomi czasem trzeba zakończyć coś po to aby mogło rozpocząć się coś nowego. I z tym się zgadzam. Jeśli tylko będę miała okazję znów otworzyć kawiarnie to wierzcie mi zrobię to!!:))) I love it! Wiem, że dam rade:)


W okresie ferii zimowych urządzamy w kawiarni wyprzedaż. Wszystko co jest w kawiarni będzie można kupic! Zapraszamy

No a teraz to już w zasadzie koniec krótkiej historii....
Jeśli tylko coś się zmieni to na pewno damy znac:)
pozdrawiamy
asia i iza

7 komentarzy:

  1. 3mam kciuki za wasze nastepne przedsiewziecia biznesowe! mam nadzieje ze wszystko sie ulozy i bedzie mogly prowadzic fajna kawiarenke w sprzyjajacych okolicznosciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki sushi:))tez mam taka nadzieje:)) pozdrawiam cb

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również trzymam kciuki za następne kawiarnie pani Asi :) pozdrawiam i życzę szczęścia z następną kawiarnią :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, wierzę, że faktycznie nadejdzie to "nowe", które pozwoli ci rozwinąć skrzydła i wykorzystać dar, jaki posiadasz. Gratuluję tego, czego dokonałaś!!! Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje:) wszystkim Wam moi drodzy:))

    OdpowiedzUsuń
  6. ojjj nie!!! To ja dopiero się dowiedziałam o beztrosce a Wy już zamykacie ?? :(
    Chciałabym się dowiedzieć jak wygląda ten kurs decoupage, tj. ile kosztuje, czy trzeba mieć własne materiały. Ja nigdy z tą techniką nie miałam do czynienia, nie posiadam też żadnych "narzędzi", a chciałabym jakoś zacząć.

    OdpowiedzUsuń
  7. witam, na zajecia decoupage zapraszam we srode o 17:00. Najlepiej wpaśc do nas w tym czasie i porozmawiac z Jola, ktora prowadzi te zajecia. Koszt zajec jest uzalezniony od techniki, ktora akurat wykonujemy nasze male dziela sztuki:) w cenie jest poczestunek i wszystkie materialy:) zapraszamy mozna sie przylaczyc:)cafe beztroska am

    OdpowiedzUsuń